vrijdag, maart 30, 2007

En hier ga ik vanaf 1 mei werken.

Per 1 mei begin ik bij de Rabobank Alkmaar/Heerhugowaard als Marketeer. Ik heb er heel veel zin in en kan haast niet wachten. De marketing afdeling wordt nog opgezet, dus het zal een hoop uitzoeken en uitvinden zijn. Wel erg leuk. Lekker dichtbij en ook nog eens voor 36 uur. Dus ik kan ook nog eens een hele dag extra aan de fotoacademie besteden. Echt geweldig. Bij Welzorg werk ik nog tot 6 april. Daarna drie weken vakantie. Die heb ik ook wel nodig, want dan kan ik even vooruit werken. Als je met een nieuwe baan begint heb je natuurlijk al je energie daarvoor nodig. Dus drie weken vooruit werken zal goed uitkomen. Nog een hoop te doen.

groet,

Martijn

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig, gefeliciteerd man!!!

Kan je mooi in je pauze bij ons komen klussen :) :)

Succes,
D&D

Anoniem zei

Mooi, kun je gelijk even een gunstigere hypotheekrente voor ons regelen? ;-)
Jikke