dinsdag, oktober 02, 2007

Wat is ze mooi

Sjee, wat mooi. De trotse buik met daarin beejbietje. Mooi rond, stevig en soms golvend als beejbietje draait. Maar beejbietje krijgt wel steeds minder ruimte. Dus de spanning begint op te lopen. Week 36 is het nu. Nog een maandje tot de geplande datum, maar we zijn zo benieuwd naar beejbietje, dat wij er niets op tegen hebben dat beejbietje iets eerder komt. Wel dan weer na mijn verjaardag, dus nog even wachten.

Misschien is het ook beter dat er nog even vier weken wordt gewacht, want de to do lijst van de fotoacademie is ook weer aardig gevuld. Ik zoek nog modellen, dus als je komende tijd weinig te doen hebt en je wilt model staan, zet dat dan even in de comments, onder "hebben ut gezegd".

Wat ook nog geinig is, is de onderstaande foto. Genomen in de schuur van Ome Henk in Groningen. Gevalletje van even wachten en dan op het juiste moment klikken. Resultaat is deze foto en een zwaluw met een zwarte vlek in zijn ogen van de flits.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tinus, long time no see....
Maarre, wij houden ons aanbevolen hoor. Ik weet niet wat voor opdrachten er nog openstaan... By the way: is het mogelijk een groepsfoto met z'n zessen door jou te laten maken??
gr
Ellis

Anoniem zei

altijd at your service hoor! Ik moet toch ook aan mijn portfolio voor het modellenbureau werken...

Jiks.