maandag, december 18, 2006

Sjee wat gaat die week snel.

Er zijn inmiddels al 2 weken voorbij zonder dat ik foto’s gepost heb. En het is niet dat ik geen foto’s gemaakt heb. Sterker nog. Ik ben nog steeds lekker bezig. Hierboven de foto die liefde en de combinatie tussen leeg/ruimtelijk en wijds moet uitbeelden. Liefde zagen ze wel, vooral door het hupje van de ene persoon. Echter omdat je de foto van links naar rechts bekijkt, net zoals een boek of een krant, wordt de foto raar afgebroken omdat de twee personen rechts staan. Nu ik het zeg zie je het ook (hoop ik). Daarom zei de leraar dat ik de foto moest spiegelen. Dan heb je een veel beter beeld van de ruimte. Dus dat is dan de foto hieronder.

En je kan zeggen wat je wilt. Maar het klopt wel. Dus die foto ga ik vanavond weer inleveren.

De andere foto is de foto die Liefde en besloten of opgesloten moet uitbeelden. Dat is de foto hieronder. Die lijkt ook wel vind ik zelf. Maar ja we weten dat alles wat we zelf vinden, nog niet goed is.

Daarnaast moest ik ook de liefde en dubbelbeeld overdoen. Dat is de foto van de vorige post. Daar vonden ze dat ze teveel zagen zeg maar. Dus hieronder de verbeterde versie.

En de foto van liefde en confrontatie waarop mijn vader teveel aandacht vroeg. Dit is de verbeterde versie.

Vanavond inleveren. Nu maar hopen dat het een beetje goed is.

Geen opmerkingen: