maandag, januari 08, 2007

Het nieuwe jaar is weer begonnen.

Gisteren (zondag) weer eens de agenda van de Fotoacademie onder het stof vandaag gehaald. Tot mijn schrik zag ik dat ik vandaag (maandag) de foto’s van de portfolio opdracht op een leuke manier moest presenteren. Daar had ik eventjes een week later pas rekening meegehouden. Gelukkig was het gisteren koopzondag, dus als de brandweer naar de stad geracet een daar de goede spullen vandaan gehaald. Het resultaat mag er zijn vind ik zelf. Hopelijk vinden ze dat daar ook.
Wat is heb gedaan is een aantal kussentjes in de vorm een hartje gekocht aangezien mijn thema liefde is. Daar heb ik een gedeelte uitgeknipt en daar de foto’s achter geplakt. Dat ziet er wel geinig uit moet ik zeggen. Ik zal ze eens op de foto zetten dan kun je het resultaat zien.

Verder heb ik de afgelopen dagen erg weinig gedaan op foto gebied. Op ander gebied ook trouwens. Eigenlijk hebben we gewoon weinig gedaan tijdens de kerst. Dus we zijn lekker uitgerust. Komt wel bij dat ik voor de eindbeoordeling erg veel haast moet maken. Dus de komende avonden en weekenden is het keihard werken geblazen. Dus als de telefoon gaat, neem gerust op. Krijg je daarna een leuke foto van jezelf.

Geen opmerkingen: