woensdag, januari 24, 2007

De achternaam van Joris…

Ik kom er niet meer op. Ik kwam hem tegen op hyves en moest er de laatste tijd een aantal keer aan denken. Maar ik kom niet meer op z’n achternaam. Ja DJ Dejavu. Maar meer niet En bovendien is dat ook niet echt zijn achternaam natuurlijk. Verder heb je er niks aan, maar ja het laat je toch niet los. Wel leuk op zich Hyves om op namen te zoeken en te zien wat er tot nu toe van iemand is geworden. Verder heb je er in mijn ogen niets aan. Of het moet juist dat zijn, namen zoeken.

Mocht je de achternaam van Joris te binnen schieten, laat even een berichtje achter in de comments hieronder.

Hieronder trouwens mijn paprika. De foto moet de rondingen van de paprika laten zien door het verloop van licht.

Dus je moet geen lichtvlekken zien. Lichtvlekken zoals je die hieronder wel ziet. Nou dat zeg ik verkeerd. Een lichtvlek zou nog wel mogen, zolang het de vorm van de paprika maar weergeeft. Dus het zou van licht naar donker moeten lopen. Hieronder zie je op een vlak gedeelte rechts een lichtvlek die niets geen vorm aangeeft. Vandaar de fout. Ik vind hem wel mooi geworden, de bovenste dan.

De serie over de bunkers in de duinen van IJmuiden is trouwens ook goed geworden. Zal daar later een aantal van laten zien. Zie vorige post over de 10000-ste foto.

2 opmerkingen:

Jikke Romijn zei

...Wat heeft dat kreng dat ik niet heb????.... ;-)
Groetjes, Jikke.

Anoniem zei

Hahaha, die leraar snapt het gewoon niet.