dinsdag, februari 13, 2007

Verdomme, ik moet het land uit,

Ik pas hier niet, en dat komt hard aan na 33 jaar. Kijk maar eens, een 5,3. Een beetje vluchteling is beter geïntegreerd dan ik. Ik bedoel geef maar eens een goed antwoord op de vraag wat je moet doen als de buren een kindje hebben gekregen. Doe je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je pas na een paar dagen langs. Of waarom de Nederlanders vuurwerk afsteken met Oud & Nieuw.

Als je ook wilt weten of jij past in Nederland, klik dan hier. Kost niet zoveel tijd en laat even weten in de “comments” of jij ook in Nederland past.

16 opmerkingen:

Astrid zei

Sjee zeg, ik ben nog erger! Ik moet meteen weg! Ik had een 4,7!! Hoe kan dat nou?! Toch meer Italiaanse invloeden denk ik dan maar... euuhh toch?!

Martijn's Nieuws zei

Jeeees, wat doen we hier nog. Naar welk land moeten we dan?

Anoniem zei

Ik mag blijven, met mijn hakken over de sloot. Had een 5,5

Martijn's Nieuws zei

Nou gelukkig. Hou jij tenminste nog een beetje de eer hoog voor ons Nederlanders. Nou eigenlijk dus nepnederlanders.

Astrid zei

Ik ben gister opzich gerustgesteld Martijn, wellicht voor jou ook goed nieuws. Vier van de tien collega's op kantoor kwamen gemiddeld ook niet hoger dan een 5,1. Of zegt dat meer over mijn collega's?! :)

Anoniem zei

Mmm, blijbaar hoor ik hier niet thuis, ik had een 4!!

Martijn's Nieuws zei

Nou zeg, schandalig allemaal. Van ons vieren mag er dus maar eentje blijven. Zal eens een mooi land uitzoeken waar het aardig vertoeven is. Eens kijken of ik in Italië asiel kan aanvragen. Misschien kunne we daar een inburgeringscursus doen. Eens kijken hoe we daar scoren.

Anoniem zei

Ook ik moet gaan, 5,3. Waarschijnlijk moet ik het eerst aan de buurman vragen of de politie bellen. Zou leuk zijn als ze aan de uitslag gelijk een lijst toevoegen waar je terecht kan met een 5,3.

Anoniem zei

Hahahahha ik mag ook mn koffers pakken, had een 4,9 hmmm.

Kwam via het gezicht achter de logger even bij je aanwaaien.

Liefs Bri

Martijn's Nieuws zei

Nou, nou, nou het is toch slecht gesteld met ons Nederlanders. Of de vragen zijn natuurlijk absurd. Zouden de mensen die de test moeten doen eerst nog les krijgen of moeten ze meteen die test doen. Dan verwacht ik dat niemand mag blijven als zelfs wij al niet mogen blijven.

Bri, leuke afkorting trouwens. Mijn jongste nichtje (zie eerdere post) heet Brianna, maar er wordt nu al gedacht aan de afkorting Bri. Toevallig dan dit bericht van een andere echte Bri.

Anoniem zei

Wat een schok! ;-p

Jikke Romijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jikke Romijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jikke Romijn zei

Slik! Hou het stil, voordat de marechausse me van mijn bed komt lichten om me in alle stilte op het eerste het beste vliegtuig naar Timboektoe te zetten: ik had een 4,6!
Maarree...is dit de ECHTE inburgeringstest? Ik werd gaandeweg steeds misselijker van de betuttelende schrijfstijl en vragen!

Unknown zei

Pfff, de lucht hier van het platteland doet blijkbaar wonderen. Een 6.1 oftewel ik mag blijven!!! Mijn Belgische collega is overigens blij dat de cursus niet voor mensen uit de EU geldt, anders had hij het land per direct mogen verlaten...

Anoniem zei

PFf een 4.2 lijkt me sterk dat ik niet een puur nederlandse meid ben.. achja!?