woensdag, januari 30, 2008

Na de beoordeling, vier taken in veertien dagen

Dat viel dus even tegen. Naar het derde jaar onder voorbehoud van vier taken. De foto's miste inhoud, vorm en verhaal. Feit is dat ik nog te braaf fotografeer en niet duidelijk maak wat ik wil vertellen. Het advies is dan ook om het tweede half jaar over te doen. Maar dat wil ik eigenlijk niet. Dat vind ik toch een beetje zonde van tijd en geld. Liever de gok nemen om te starten met het derde jaar en daar te zien hoe ver ik kom. Ook moet ik voor mezelf beslissen wat ik er mee wil en welke kant ik op wil. Al met al nog best lastig. De foto series die ik wel goed deed waren kindertijd met als thema onderweg en de vrije opdracht Kerst, the aftermath. Daar zijn de foto's in deze post van. Dus ik moet er nog wel even aan trekken. Niet onmogelijk, maar wel zwaar vier taken in eigenlijk 2 weekenden.
Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen: