zaterdag, februari 09, 2008

Druk in de weer voor de herkansing

Overmorgen is de herkansing. Nog druk in de weer daarvoor. Vorige week nog de Keyser over gedaan. Wordt daar nu toch wel een beetje zenuwachtig van. Als je hier klikt zie je de voorbeeld foto die ongeveer nagemaakt moest worden . De bovenstaande foto is goedgekeurd, en nu ik die zo zie is dat ook wel bijna gelijk aan de voorbeeld foto. Maar de foto's hieronder, begin ik nu toch over te twijfelen. Is dit nou goed, moet de sluitertijd langer? Is er voldoende beweging op de achtergrond? Misschien morgen nog maar eens over doen.
Daarnaast de Parr. Klik hier en je ziet ongeveer welke foto's ik moet namaken . Hij flitst de foto in met het licht schuin achter. Hieronder mijn resultaat, de meeuwen foto is de foto die is goedgekeurd. Het commentaar van de mentor voor de andere foto was dat ik toch meer een stadse situatie moest nemen. Dus dat ga ik nou maar even doen.
Als vrije opdracht heb ik Roel geportreteerd met als thema hobbyist. De serie is leuk geworden al zeg ik het zelf. De serie begint met onderstaande foto. Met dit beeld wil ik bereiken dat je de persoon lekker in zijn eigen wereld (schuur) ziet hobbyen. Mijns inziens zit dat allemaal in dit beeld. Maar ik hoor graag jullie commentaar, tik even in de comments.
Douwe was ook met naar tante Irene en ome Roel en zoals altijd vond hij alles best zolang hij maar het overzicht heeft.

Geen opmerkingen: