maandag, oktober 09, 2006

Kijk eens hier, wat een plaatje

Afgelopen vrijdag heb ik Ellis gefotografeerd. Dat is de vijfde persoon in de portretten reeks. En ook bij Ellis was ik weer heel blij met het resultaat. Alhoewel Ellis bruine ogen heeft en het dus erg moeilijk is om de ogen scherp te krijgen is het me toch wel redelijk gelukt denk ik. Het laatste beetje scherpte komt dan wel van de knoppen van photoshop, maar dat vertel ik vanavond er natuurlijk niet bij. Ik moet zeggen dat ik echt weer erg blij ben met het resultaat. Ik heb eerst geprobeerd de stoere kant van Ellis te belichten, maar uiteindelijk ben ik toch meer bij de softe kant van Ellis uitgekomen. Erg leuk vind ik ze. Ook wel een stoere foto gemaakt, maar die is dan toch weer minder geschikt voor de fotoacademie. De bovenste foto laat ik vanavond zien bij de Fotoacademie. De eerste foto hieronder is dan de goede reserve. De overige twee zijn gewoon erg mooi. Ik zal morgen laten weten of ze goedgekeurd zijn en welke het dan zijn geworden.

Verder nog aan de bloempot gewerkt. Dat is toch een minder makkelijke opdracht dan ik dacht. Die moet ik vanavond ook nog laten zien, maar ik ga er eigenlijk van uit dat die niet goed is. Dat ga ik trouwens bij al mijn foto’s, dan kan het nooit tegenvallen.

Verder zaterdag mijn verjaardag gevierd. Erg gezellig, maar niet zo heel druk door verschillende omstandigheden. Desalniettemin toch weer een goede en gezellige avond gehad. Woensdag mag de vlag echt uit. Dan hebben we het weer gehad voor een jaar.

GroetMartijn

Geen opmerkingen: